Zachovej klid a jednej: 3 kroky, když crowdfundingová kampaň selže
Co dělat, když crowdfunding selže? Tři kroky: strategie, validace produktu a autentická propagace. Překonej neúspěch a růst dál.

Co dělat, když crowdfundingová kampaň selže? Tři kroky k nápravě: strategie, validace produktu a autentická propagace. Tipy, jak překonat neúspěch a růst dál.
👋🏻 Každá podnikatelka ví, že někdy se věci prostě nepovedou. Dobrá zpráva je, že v případě kampaně není důvod hned házet ručník do ringu a odejít bez boje.
Obvyklé důvody neúspěchu zvládneš vyřešit ve 3 krocích. Podívejme se na ně:
1. Podcenila jsi strategii
Jestli projekt nejde podle tvých očekávání, problém je nejspíš ve strategii. Tady je nejlepší na nic nečekat, protože zázrak nepřijde. Řešením je vyhledání zkušené mentorky, se kterou všechno doženeš.
Jakub mi napsal 15 dní po deadlinu. Cítil se zdrceně, nevěřil si a chtěl projekt vzdát. Podpořila jsem ho svou vírou v jeho úspěch a také zkušenostmi.
Koukla jsem se na jeho kampaň chvíli před začátkem našeho prvního rozhovoru a hned jsem viděla, v čem je problém. Jakub měl krásný příběh a dobrý projekt, ale chyběla mu strategie.