Přejít na obsah

Vytvoř úspěšný e-mailing, který čtou tisíce lidí

E-maily jsou stále jedním z nejúčinnějších nástrojů výkonnostního marketingu. Proč? Oslovuješ nejvíce relevantní publikum, protože cílíš přímo na lidi, kteří už projevili zájem o tvoje produkty nebo služby. 🫶🏼 

Výhody e-mail marketingu

Tohle je hodně obsáhlé téma. E-mail marketing nabízí celou škálu výhod. Pomáhá firmě efektivně oslovit velkou skupinu lidí a umožňuje dosahovat lepších marketingových výsledků za nízké náklady. Cena reklam na Facebooku může stoupat, až se třeba časem nevyplatí. Tvoje databáze ti zůstane.

1. Vlastní databáze

Vytváříš si svoji vlastní zákaznickou databázi. Jsou v ní zákazníci, kteří už nakoupili. Pokud kliknou na tlačítko, že chtějí dostávat newslettery. Dále se jedná o potenciální zákazníky, kteří se mohou zaregistrovat na webu, stáhnout si zadarmo e-book nebo case study. Je důležité dávat lidem věci, které je zajímají. To zvyšuje efektivitu tvých marketingových kampaní. ✨

2. Personalizace

E-mail marketing nabízí možnost personalizace obsahu podle předchozích interakcí zákazníků, jejich nákupní historie, zájmů a chování na webu.