Přejít na obsah

Proměň kritiku v příležitost k růstu

Negativní hodnocení nemají lidi rádi a bojí se kvůli tomu dělat chyby. Strach z chyb se s námi táhne už od dob školní docházky. Jenže v podnikání se neobejdeš bez zpětné vazby. Jak si s ní poradíš? 🌝 

Co nejvíc se ptej 

Zpětná vazba je podle mě strašně moc důležitá. Zajímá mě, co si o našich produktech myslí zákazníci. V EcoHaus máme velmi obsáhlý dotazník, který samozřejmě pravidelně vyhodnocuju.

Nedávno jsem se pustila do rozsáhlého marketingového výzkumu. Cílem bylo zjistit, co si naši zákazníci myslí o nových produktech, které chceme zavést. Vytvořila jsem dotazník s 30 otázkami a nasbírala odpovědi od 1 000 respondentů. 

Opravdu jsem si prošla všechny řádky dotazníku. Jsem ráda, že jsem to udělala. Narazila jsem na mnohé perly – cenné nápady a podněty, které mi umožní ještě lépe přizpůsobit naši nabídku potřebám zákazníků. 

Zpětná vazba přímo od zdroje je nejcennější. Procházení jednotlivých odpovědí bylo jako sestavování obrovského puzzle. 🫶🏼 Nakonec jsem získala jasnou představu, co naši zákazníci očekávají a co je pro ně důležité. Lépe jsem porozuměla tomu, pro koho naše produkty vyvíjíme.