Máš přehled, jestli tvoje e-maily prodávají?
Úspěch e-mailové kampaně se neměří jen podle toho, kolik lidí e-mail otevřelo. Potřebuješ sledovat, jaký má e-mail dopad na konverze.

Úspěch e-mailové kampaně se neměří jen podle toho, kolik lidí e-mail otevřelo. Jako CEO potřebuješ sledovat, jaký má e-mail dopad na konverze. Zásadní je věnovat pozornost několika metrikám, které ti dají jasnou představu o výkonu tvých e-mailů. ✨
Sleduj metriky
Doporučuju sledovat zejména 3 metriky: míru konverze (conversion rate), míru otevírání (open rate) a CTR.
Míra konverze (conversion rate)
Zjišťuje, kolik lidí provedlo po otevření e-mailu požadovanou akci, což je v našem případě nákup. 🫶🏼 Podle míry konverze snadno poznáš, kolik peněz ti e-maily vydělávají. Zamysli se nad otázkou, jestli tvoje e-maily obsahují jasnou výzvu k akci.
Míra otevírání (open rate)
Ukazuje procento příjemců, kteří otevřeli tvůj e-mail. Open rate je užitečná metrika pro vyhodnocování předmětů různých e-mailů.