Přejít na obsah

Máš přehled, jestli tvoje e-maily prodávají?

Úspěch e-mailové kampaně se neměří jen podle toho, kolik lidí e-mail otevřelo. Jako CEO potřebuješ sledovat, jaký  e-mail dopad na konverze. Zásadní je věnovat pozornost několika metrikám, které ti dají jasnou představu o výkonu tvých e-mailů. ✨ 

Sleduj metriky 

Doporučuju sledovat zejména 3 metriky: míru konverze (conversion rate), míru otevírání (open rate) a CTR

Míra konverze (conversion rate) 

Zjišťuje, kolik lidí provedlo po otevření e-mailu požadovanou akci, což je v našem případě nákup. 🫶🏼 Podle míry konverze snadno poznáš, kolik peněz ti e-maily vydělávají. Zamysli se nad otázkou, jestli tvoje e-maily obsahují jasnou výzvu k akci.     

Míra otevírání (open rate)

Ukazuje procento příjemců, kteří otevřeli tvůj e-mail. Open rate je užitečná metrika pro vyhodnocování předmětů různých e-mailů.