Kampaň vybráním peněz nekončí
Existuje jedna věc, která ti pomůže v dalších kampaních a také v podnikání...
Když se naučíš vhodně komunikovat se sponzory, motivuješ je tak k další podpoře a také se od nich dozvíš spoustu důležitých informací.
Úspěch kampaně nekončí vybráním cílové částky, ale pokračuje budováním vztahu s dárci. Určitě je důležitá autenticita. Lidé, kteří podpoří tvůj projekt, hledají něco, s čím se mohou ztotožnit. Informuj je proto nejen o svých úspěších, ale svěř se také s problémy a nezdary.
Já jsem vždy o nepříjemných zprávách informovala v pozitivním duchu. Díky tomu jsme udrželi nadšený vztah s našimi podporovateli i v obtížných momentech.
Neztrácej naději a motivaci, i když se situace zdá těžká. Předávej nemilé zprávy způsobem, který inspiruje důvěru a podporu. Pokračuj v šíření svého nadšení a víry v úspěšný výsledek. Inspiruj dárce, aby vytrvali v podpoře.
Co je důležité při testování nápadu? Vytvoř několik