Co ti bere nejvíc času?
Inspiruj se v EcoHaus. 🤍 Proč jsme u nás začali řešit komunikaci se zákazníky a jakou aplikaci jsme vybrali?
Jako CEO firmy cítím, že mám zodpovědnost za naše firemní procesy. Ráda vymýšlím, jak může všechno fungovat ještě lépe, abychom byli v EcoHaus co nejefektivnější a měli dostatek času na důležité věci.
Často přemýšlím, jak můžu usnadnit práci sobě i svému týmu. Dívám se, ptám se a všímám si, co se kolem mě děje. Viděla jsem, jak bývá Terka, naše skvělá holka na zákaznické podpoře, úplně vyřízená.
Takové zjištění mě mrzí, protože chci, aby lidé měli radost z práce a chodili do firmy s nadšením. Máme v našem malém týmu dobré vztahy a zajímáme se o sebe navzájem.
Bohužel, ne všichni zákazníci jsou ohleduplní. Někteří lidé se chovají necitlivě a rozčilují se kvůli drobnostem – třeba když se balíček zpozdí o jeden den. Jindy se stane, že nepochopí, co znamená předprodej. Nepočítají s delší dobou dodání, i když na ni upozorňujeme opravdu usilovně. Píší nám, že balíček ještě nedorazil.
Vadilo mi, když se Terka zbytečně stresovala. Takový tlak nebyl dlouhodobě udržitelný, a proto jsem už loni začala s hledáním způsobů, jak její práci zefektivnit.
Používáme e-shop na platformě Shopify, tak jsem nejprve zkoušela různé aplikace z jejich nabídky. Jednou z