Přejít na obsah

Co mi nikdo neřekl před launchem kampaně na HitHitu

Moje zjištění z první crowdfundingové kampaně, které ti mohou pomoct vyhnout se chybám a být připravenější na vlastní úspěch na HitHitu.

Moje první kampaň byla jízda, skočila jsem do ní bez dostatečné přípravy a čekalo mě několik překvapení. Chci se s tebou podělit o nejdůležitější zjištění, abys svou vlastní kampaň zvládla co nejlépe. ✨

1. Launch je teprve začátek

Myslela jsem si, že spustím kampaň a hlavní část práce bude za mnou. Jenže skutečnost byla úplně jiná. Spoustu věcí jsem se učila až během kampaně (marketing, PR, rozhovory).

Počítej s tím, že kampaň vyžaduje spoustu času, neustálé vyhodnocování situace a aktivní práci zejména na marketingu a PR.

2. Lidi se musí nadchnout 🤍

Důležité je, abys lidem produkt ukázala a také dokázala, že opravdu funguje. Nestačí o produktu jen psát, potřebuješ důkazy. Sežeň si lidi, kteří tvůj produkt vyzkouší a dají ti reference.