Přejít na obsah

Co mi nikdo neřekl před launchem kampaně na HitHitu

1. Launch je teprve začátek

Myslela jsem si, že spustím kampaň a hlavní část práce bude za mnou. Jenže skutečnost byla úplně jiná. Spoustu věcí jsem se učila až během kampaně (marketing, PR, rozhovory).

Počítej s tím, že kampaň vyžaduje spoustu času, neustálé vyhodnocování situace a aktivní práci zejména na marketingu a PR.

2. Lidi se musí nadchnout 🤍

Důležité je, abys lidem produkt ukázala a také dokázala, že opravdu funguje. Nestačí o produktu jen psát, potřebuješ důkazy. Sežeň si lidi, kteří tvůj produkt vyzkouší a dají ti reference. Přidej do svých textů autentické nadšení. Ukaž reálný produkt v akci.

Mojí chybou bylo, že jsem všude měla jen mockupy. Jenže lidé chtějí vidět skutečný produkt. Vytipuj si vhodné influencery a domluv se s nimi, že představí tvůj výrobek na sociálních sítích. Šíření povědomí o tvém produktu