5 kroků úspěšné crowdfundingové kampaně✨
Jak jsem se s EcoHaus dostala mezi 2 % nejúspěšnějších kampaní na HitHitu?
Mám už zkušenosti z několika kampaní a sledovala jsem také jiné projekty.
Nejúspěšnější jsou samozřejmě ty, které mají obrovskou mediální kampaň, ale jde to i bez ní. Sama jsem šla do první kampaně na HitHitu, když jsem neměla peníze a všechno jsem si zařídila sama. Úspěch se dostaví, když dodržíš následující kroky.
1. Marketing stojí čas, nebo peníze
Uvádí se, že potřebuješ dát minimálně 20–30 % rozpočtu do marketingu. Zdá se ti to moc? Mám pro tebe dobrou zprávu, není to nutné.
Můžeš o sobě šířit povědomí jinými způsoby. Nejjednodušší cestou je aktivita na sociálních sítích. Když přicházíš s novým projektem, máš spoustu témat. Odkrýváš postupně zajímavosti a nejrůznější drobnosti o projektu. Lidé mají hodně rádi